Powered By Blogger

martes, 14 de diciembre de 2010

Actividade 6

Nesta actividade escollemos os Pubs Café-Bar.
1.Descripción da actividade:
• O pub tradicional, é dicir, aquel que abre só unhas horas pola noite,
correspóndese máis cunha idea de actividade complementaria que cun concepto de negocio propiamente dito. Na actualidade búscanse establecementos que poidan permanecer abertos un maior número de horas para rendibilizar o investimento.
• Unha das características do sector é a forte estacionalidade nas vendas e, como consecuencia, tamén do emprego. Os meses de verán e os períodos vacacionais son os que rexistran unha maior afluencia de clientes.
• A regulación estatal dos pubs está contida na Orde do 18 de marzo de 1967
sobre ordenación turística de cafeterías, que establece os requisitos mínimos que deben ter os establecementos pertencentes á hostalería.
• Para empezar a operar no mercado da túa actividade tes que cumprir unha
serie de requisitos de acondicionamento recollidos nas ordenanzas municipais da localidade onde sitúes o teu establecemento.
• Os investimentos necesarios para o acondicionamento do local roldan os 90.000 euros. O investimento en maquinaria ascende a 20.000 euros.
• É obrigatorio que a túa empresa se inscriba no rexistro do Servicio de Ordenación de Centros da Consellería de Turismo.
• O don de xentes, tanto do emprendedor como das persoas que traballan no
establecemento, é de vital importancia para o trato coa clientela.
• Os motivos básicos polos que se acode a un pub son o ocio e as ganas de
relacionarse.
• As maiores dificultades para comezar nesta actividade son conseguir a licencia de apertura e atopar un local cunha boa localización.
• A condición xurídica máis recomendable é a Sociedade Limitada (aínda que a
máis empregada na zona da Costa da Morte é a de empresario/a individual
autónomo/a)
• A forma de tributación máis habitual é a estimación obxectiva por módulos.
• A regulación deste tipo de actividade é competencia da Consellería de Turismo e dos concellos onde está situado o negocio.
• Do ano 1998 ó 2001 prodúcese unha media de 653 altas anuais de pubs e cafésbares en Galicia. Aínda que se seguen creando novos establecementos cada ano, a tendencia tanto a nivel de Galicia como na propia Costa da Morte é de diminución do número de altas.
• Hai productos substitutos para cada un dos servicios da actividade estudiada. A agrupación de servicios nun único local favorece a capacidade de ser competitivo.






2.Características do pub cafe-Bar
Condición xurídica : autónomos
Facturación :160.166,40
Localización : zonas de moito tránsito peatonil
Persoal e estructura organitativa : tres persoas en duas qendas de sete horas
Horario :de 11 da mañá a 1 e media da madrugada
Valor do inmobilizado : 116.000
Resultado Bruto : 20



3.¿Cómo é o mercado do negocio nesta zona?
Na zona estudiada, a maioría dos establecementos encádranse no epígrafe do IAE 673.2 que
corresponde a Outros cafés-bares onde atopamos . Este grupo correspóndese co modelo da Guía de Actividades de Galicia. Baixo o mesmo epígrafe tamén aparecen cafeterías, bares e tabernas de apertura fundamentalmente diúrna. O
peche de todos estes establecementos sitúanse entre as 12 e a 1 da madrugada.
O 17 % dos establecementos agrupasen no epígrafe 673.1 de cafetería-bar categoría especial.
Neste grupo atopamos os establecementos de vocación nocturna con servicios de bebidas, musica
e en moitos casos con pequenas pistas ou espacios para bailar. Non serven comidas e pechan
máis aló das dúas da mañá.
As discotecas presentan a mesma porcentaxe que en Galicia. Os clubs adoitan a prestar
servicios similares ós dos outros cafeterias-bar. Os espectáculos en sas adoitan estar asociados ós
establecementos de categoría especial desenvolvéndose esta actividades nos mesmos locais.
Distribución xeográfica
Muros : 74
Carnota : 43
Mazaricos : 4
Dumbría : 23
Cee : 19
Corcubión : 83
Fisterra : 36
Muxía : 44
Camariñas : 30
Vimianzo : 72
Zas: 5

4.Tipos e características dos clientes.

Neste emprego hai que ter don de xentes tanto o xefe coma as persoas que traballan no establecemento.
Os clientes dependen moito da hora.





5.Empresas competidoras.
A tendencia na actualidade é buscar formas de diferenciarse da competencia.
Os establecemento de hostalería caracteízanse por que abren todo o día e que adaptan o seu ambiente.Poden servir almorzos, tapas e copas segundo momento do día.

Se atendemos á distribución xeográfica dos establecementos hostaleiros observase que en tres dos concellos, Cee, Muros e Vimianzo hai máis da metade do total. En cada un deles hai case que o dobre de establecementos que nos concellos que lles seguen, Carnota e Muxía. Os tres son cabeceiras de comarca, cun alto índice de urbanización en Muros e Cee. Vimianzo, importante encrucillada de camiños. En Zas e Mazaricos, os concellos máis rurais e dispersos, se concentra tan so o 2% do total.

6.Características dos provedores
 Convén analizar a posibilidade de emprender o negocio a través dunha franquía para aproveitar a súa experiencia e coñecementos desta.
Ou senón serán uns proovedores con pouco que perder ou moi arriscados xa que hai moitos locales e é díficil triunfar.


7.Situación actual e perspectivas de futuro dese sector
Do ano 1998 ó 2001  prodúcese unha media de 653
altas anuais de pubs e cafés-bares en Galicia. Aínda
Que se seguen CREANDO NOVOS ESTABLECEMENTOS CADA
ANO, A TENDENCIA TANTO A NIVEL DE GALICIA COMO NA
PROPIA COSTA DA MORTE É DE DIMINUCIÓN DO NÚMERO
DE ALTAS.
Ameazas
> Dificultade para obter licencias apertura
> Competencia
> Emigración de mozos
> Dispersión da poboación
> Circuitos-modas temporais


Oportunidades
> Diversificación de servicio
> Especialización de servicios
> Horario de apertura
> Aumento de tempo libre e renda
> Incremento do turismo
> Inexistencia de locais dirixidos a adultos
Puntos fortes

> Diferenciación de local
> A xente que traballa no local
Puntos febles
> Baixa diferenciación de locais
> Pouca profesionalidade
> Decoración do local
> Acústica
> Pouca oferta de bebidas especiais (coctail,
combinados...)
> Poucas actividades complementarias nos
locais ( concertos etc)
> Homoxeneidade no tipo de música e
ambiente.(comercial-mocidade)
> Estacionalidade



8.Marketing

> A MEIRANDE PARTE DOS PUBS OFRECEN A MESMA GAMA
DE PRODUCTOS. UNHA FORMA DE DIFERENCIACIÓN É
BUSCAR SERVICIOS OU ACTIVIDADES QUE NON OFREZA A
COMPETENCIA.
> O XEITO HABITUAL DE ESTABLECE-LO PREZO DO PRODUCTO
É FIXANDO UNHA MARXE DE Ó REDOR DO 300% SOBRE O
PREZO DE COMPRA, AÍNDA QUE ESTA CIRCUNSTANCIA ESTÁ
CONDICIONADA POLO PREZO MARCADO POLA COMPETENCIA
A PRESTACIÓN DO SERVICIO PRODÚCESE NO MESMO LOCAL.
> A SITUACIÓN DO LOCAL E O BOCA A BOCA É A FORMA MÁIS
HABITUAL DE DAR A COÑECER O LOCAL.


¿Qué produtos podo ofrecer aos meus clientes?
bebidas , cafés , almorzos , tapas , copas etc.





















Aspectos a ter en conta para poñer os prezos
Para poñer os prezos temos que ter en conta sobretodo os prezos da competencia.
¿Cómo dou a coñecer a miña empresa?
De boca a boca mediante pancartas , anuncios...

 Instalacións
zona útil : 100 metros cadrados
cociña :   10 metros cadrados
aseos : 25 metros cadrados
almacén : 15 metros cadrados
¿Qué instalacións e maquinaria van supoñer os maiores gastos?
A cociña , aseos e os electrodomesticos , cafeteiras...

10.Gastos anuais da actividade 
Os gastos depende moito nas horas que queiras traballar os productos que queiras vender e o número de traballadores.

11.Previsión de ingresos anuais

A forma máis sinxela de realizar un cálculo aproximado das vendas que vas ter é a través do número de consumicións servidas. Se manexas unhas cifras medias en canto a prezos e número de consumicións, poderás obter un valor aproximado da túa cifra de vendas.

12.Resultado bruto de explotación
Estimadamente sacaríamos 32.045,64 euros ao ano.

13.Financiamento
Sacase de organizacións públicas maioritariamente.

14.¿Qué formación deben ter os teus empregados?
Non fai falla ningunha formación so o graduado da E.S.O.

 15.¿Onde podes conseguir axudas para ese negocio?
 En asesores referíndose ao negocio en sí e ao banco mediante microcréditos por axuda financieira.
16.¿En que centro educativo poderías formarte para esa profesión?
Facendo un ciclo de F.P. 





1 comentario:

  1. Algo mellor que a actividade 5, realmente pobre, pero seguides facendo traballos para sair do paso. Non poñedes ningunha imaxen e non razonades apenas nada nos últimos puntos do traballo. Regular

    ResponderEliminar